Perempuan Paling Gemar Merajuk

2
5

Hasil undian pelawat xpresi itulah keputusan yang tercatat iaitu perempuan lebih gemar merajuk berbanding lelaki. Dalam tempoh seminggu undian dibuka, pada mulanya hampir 90% memilih perempuan yang paling kerap merajuk.

Setelah beberapa hari, barulah undian lelaki semakin meningkat. Mungkin peningkatan jumlah pelawat wanita yang tidak bersetuju dengan hasil undian ketika itu.

Walaubagaimanapun ketika undian ditutup golongan wanita tetap menjadi pilihan bahawa ia paling gemar merajuk. Kenapa wanita? Bukan lelaki? Mungkinkah wanita gemar menjadikan merajuk itu satu senjata untuk hendak mendapat perhatian? Ataupun adakah lelaki itu sendiri yang bersalah kerana sentiasa menimbulkan rasa tidak puas hati perempuan hingga mereka terpaksa merajuk.

Bagi saya, merajuk itu juga merupakan satu cara komunikasi yang menunjukkan rasa tersendiri seperti tidak puas hati, tidak bersetuju, inginkan perhatian, ingin lebih diterima, Sebagai pengajaran dan banyak lagi. Merajuk merupakan tindakbalas normal manusia, Cuma kekerapan dan tahap mempengaruhi emosi perlu dikawal supaya ia tidak keterlaluan sehingga mampu membuatkan persekitaran tidak sesuai dan merosakkan diri.

p/s : Jangan lupa untuk Join kami di Telegram untuk lebih pantas menerima berita Kerja kosong atau permohonan lain seperti biasiswa. Join Telegram

Panduan Percuma, Teknik Pendapatan Sampingan 4-5 angka Sebulan 

2 COMMENTS

  1. SALAM,, saya nak tanya baru baru ini keputusan upu keluar bg lepasan stpm/setaraf. Jadi saya tidak berjaya dalam permohonan tersebut. Adakah dengan membuat e rayuan saya akan dapat tempat dlm mana mana ipta? Saya amat kecewa sekali. Saya berasa takut sekiranya e rayuan juga tidak dapat.

    • Salam, rayuan adalah sekiranya ada kekosongan, tidak ada yang pasti jika ia PERMOHONAN. Walaubagaimanapun ramai juga yang dapat jika membuat rayuan, baik dari berusaha membuat rayuan dari duduk kecewa tanpa buat apa2.. selamat berjaya..

Apa Komen Anda :