Category: Diari Abe G

Aku Tidak Akan Mengalah

Wah, bunyinya macam kecewa, ­čÖé tapi itulah hakikat yang berlaku pada xpresi sekarang. Jika kawan-kawan perasan pengunjung mula menurun 2 hari lepas. Kenapa? Biasalah adat berusaha, ada gagal ada cemerlang, begitu juga dugaan dan cabaran apabila kita mengusahakan sesuatu. Saya mula perasan penurunan 2 hari lepas …

Kedai Online Pertama Xpresi.org

Salam rakan xpresi, kali ini ingin saya perkenalkan Kedai Online xpresi yang diberi nama Xpresi shop merupakan┬ásalah satu urusniaga dibawah kelolaan CR Inovasi Ekspresi Enterprise. Kedai online tu menggunakan alamat web shop.xpresi.org yang bakal menjual pelbagai barangan runcit dan borong. Buat masa ini hanya tudung, kain …

Penubuhan Syarikat dan Tanggungjawab

Salam rakan xpresi.org sekalian, maaf kerana hampir 2-3 hari membisu dan ianya akan berlarutan lagi beberapa hari. Untuk kesempatan ini, abe G nak maklumkan pada rakan bahawa xpresi sekarang mula menubuhkan syarikat kecilan sendiri dibawah nama…( nanti saya akan maklumkan ). Penubuhan syarikat tu juga memerlukan …

Sedang Mengusahakan Sesuatu

Assalamualaikum dan selamat malam, malam ni sengaja nak isi kategori Diari Abe G dengan sesuatu yang agak rahsia..Bukanlah rahsia yang besar sangat, cuma 2-3 hari selepas ini Abe G akan sibuk kerana sedang membangunkan sistem. Sistem apa?tak seronok kalau beritahu sekarang, tetapi pastinya memberikan peningkatan perkhidmatan …

Terima Kasih Kawan …

Tajuk pun dah cukup bermakna, yang pasti tajuk itu juga melambangkan penghargaan. Untuk sagmen diari abe G malam ┬áni, Abe G nak ucapkan sekalung penghargaan kepada individu bernama Maz Shah kerana menghargai xpresi.org ini. Penghargaan dizahirkan beliau dengan secara terbuka membuat cadangan dan mengajak hadirin Majlis …

Xpresi.org kembali Live

Syukur…baru sahaja abe G sampai rumah malam ni.. dengan penuh semangat Abe G buka laptop dan online. setelah hampir seminggu masalah internet dirumah berlaku..akhirnya.. Broadband adalah jalan penyelesaiannya…walaupun terpaksa tamatkan streamyx yang laju dulu tu..broadband menjadi penggantinya walaupun ada kelemahan terutama kelajuannya adalah mengikut kawasan. Dengan …