Kategori baru dalam xpresi

Ad Blocker Detected

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker.

Hargai Kami, Share Pada Rakan Anda:

Apa khabar pembaca setia xpresi… Mungkin ada yang perasan xpresi skrg ni dah ada kategori baru..dulu xpresi ada 2 kategori shj iaitu cetusan sahabat ( tempat artikel motivasi ) dan xinfo ( tempat artikel informasi ). Paling baru abe G wujudkan kategori terbaru iaitu Diari abe G…Bunyinya macam pelik kan? Memangpun..kategori ni khas untuk memberi kemudahan kepada abe G untuk menulis apa sahaja tanpa ada apa sahaja peraturan, tatabahasa dan ikatan lain. Sebab kategori ni lebih pada penulisan peribadi dan ia bebas dan tidak terikat pada peraturan2 penulisan dan ia lebih pada komen dan catatan abe G. Ye lah, asik tulis artikel motivasi dengan serius jer..rasa mcm terkongkong bila nak menulis..jadi..melalui kategori mcm ni lah abe G boleh mengembirakan hati dalam penulisan ni.. Macam2 yg boleh abe g tulis kat kategori tu..termasuk pengalaman, cerita2..share someting..n mcm2 lagilah..hehe…Jadi..kwn2 jgn lupalah baca diari abe G yer..xpe..bunyi jer diari..tapi tak sulit pun..bye..

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x