Permohonan UPUONLINE Dibuka Hari ini

Hargai Kami, Kongsi Info Ini Pada Rakan Anda !
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Print this page
Print

Menurut sumber rasmi UPU, permohonan UPUONLINE dibuka hari ini, permohonan hari ini adalah sesi pendaftaran permohonan untuk sesi 2020/2021.

Permohonan akan mula dibuka pada pukul 12.00 PM pada 21 Oktober 2019, Hari ini. Permohonan pendaftaran akan ditutup disember ini.

Terdapat kelainan permohonan kali ini kerana pelajar tidak perlu membeli no pin/ no unik ID. Pelajar hanya perlu mendaftar percuma online untuk mengisi maklumat peribadi pemohonan.

Walaubagaimanapun demikian, mengikut sumber UPU, sesi kali ini adalah untuk urusan pendaftaran permohonan dan mendapatkan maklumat permohonan sahaja. Pelajar perlu membeli no pin/ unik ID apabila permohonan dibuka sekitar febuari 2020 nanti.

Permohonan UPUONLINE
Permohonan UPUONLINE

Pelajar hanya perlu daftar menerusi fungsi daftar yang disediakan dan login kembali untuk mula mengisi maklumat peribadi dan  membuat semakan program yang ditawarkan.

 

Permohonan UPUONLINE

Klik pilihan berikut untuk mohon :

Seperti yang dimaklumkan sebelum ini, permohonan UPU kali ini disekalikan dengan permohonan matrikulasi, IPGM disamping permohonan asal Universiti Awam (UA), Politeknik, Kolej Komuniti dan Institusi Latihan Kemahiran Awam(ILKA).

Ringkasan Kandungan

p/s : Jangan lupa untuk Join kami di Telegram untuk lebih pantas menerima berita Kerja kosong atau permohonan lain seperti biasiswa. Join Telegram

Komen/ Pertanyaan Anda?

avatar
  Subscribe  
Notify of