Terima Kasih Innity Kerana Sudi Menerima Xpresi

Hargai Kami, Kongsi Info Ini Pada Rakan Anda !
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Print this page
Satu penghargaan dan semangat

Hari ini merupakan hari yang cukup mengembirakan serta kejutan kepada saya dalam berblog lebih dari 2 tahun. Gembira sebab satu permulaan dan nafas baru untuk lebih aktif dan bersemangat dalam mendidik, menyebarkan informasi kepada sahabat xpresi.

Kisah gembira ini bermula apabila saya ingin mencuba untuk memohon kerjasama iklan dengan pihak Innity semalam. Kenapa yang saya gembira sangat dapat kerjasama iklan dengan innity ni? Untuk pengetahuan sahabat, bukan senang untuk diterima sebagai rakan kerjasama iklan dengan innity ni. Sebab ia mengenakan syarat yang agak ketat terutama memerlukan minima 20,000 orang atau unic visitor mengunjung blog kita sebulan dan 100,000 page view dalam sebulan.

Sebenarnya ramai blogger yang mohon..tapi ramai juga yang tidak memenuhi syarat dan ditolak pemohonannya. Oleh kerana itu, bagi saya dan sesetengah blogger lain sangat menghargai penerimaan innity sehinggakan ada antara blogger anggap ia seperti “naik pangkat”.

Innity ini juga menawarkan pendapatan yang agak lumayan berbanding syarikat lain sehinggakan ada antara blogger yang mendapat lebih dari 5,000 sebulan hasil dari kerjasama pengiklanannya.

Saya orang baru dalam innity ini, diharap suatu hari nanti saya juga menjadi seorang blogger yang berjaya seterusnya mampu untuk menggunakan kelebihan itu untuk lebih mendidik, membantu serta berbakti kepada agama, keluarga, dan masyarakat. Doakanlah kejayaan saya wahai sahabat..

Mulai esok..saya akan lebih bersemangat dan menyediakan bahan-bahan untuk sahabat yang singgah ke xpresi ini, semoga sahabat gembira dan memperoleh sesuatu dari singgah di xpresi yang serba kekurangan ini.

p/s : Jangan lupa untuk Join kami di Telegram untuk lebih pantas menerima berita Kerja kosong atau permohonan lain seperti biasiswa. Join Telegram

10 COMMENTS

    • Hehe..resepi dia senang jer..kembali pada niat asal nak berblog..tulis apa yang kita minat dan gembira untuk sampaikan..ia membuatkan penulisan kita menarik dan asli..

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here