Category: Diari Abe G

Sibuk oh sibuk…

Pada kawan-kawan yang setia menantikan sesuatu yang baru dari xpresi.org abe G mohon maaf sebab sehingga hari jumaat minggu ini tak dapat nak online selalu kerana masalah internet dirumah. Kalau di sekolah pula sibuk dengan kerja-kerja penting yang perlu diselesaikan. Jadi kepada kawan-kawan yang ada bertanyakan …

Berpindah Rumah

Kawan-kawan yang dikasihi, sekarang ni abe G sedang sibuk pindah rumah, jadi streamyx terpaksa ditutup dan nak berpindah pada broadband. Semuanya akan ambil masa, jadi nak maklum kat adik-adik, abang dan kakak..Abe G tak dapat nak online selalu. Terpaksa mencari sumber internet diluar untuk mengurus xpresi …

Demam …..

Bila bangun pagi tadi..rasa badan sakit-sakit, selsema, panas badan..apakah fenomena yang berlaku ini?? adakah aku dilamun cinta?? ?:-) mana ada dilamun ni, dah tua dah….ni mungkin sebab demam ni…jari nak mula menaip sahabat analisis…tapi xbermaya la plak..huhu…nantilah petang-petang sikit..harap-harap kembali ada semangat..  :hypnotized:

Pelawat Aktif Bulan Mac 2011

Salam semua, harap sejahtera sentiasa..sihat dan ceria.. Bulan mac merupakan perubahan besar dan lonjakan terbesar xpresi.org. Banyak perubahan yang berlaku di xpresi khusus wujudnya kategori-kategori baru dalam xpresi. Lonjakan xpresi ini dah tentu hasil dari sokongan rakan pelawat yang setia bersama xpresi ini. Oleh itu Abe …

Komputer Kerja Xpresi Rosak

Aduhai, letihnye..untuk hari ni tak dapat nak tulis banyak artikel dan berita, ini kerana komputer kerja xpresi yang utama rosak diserang virus-virus cinta ntah kenapa boleh diserang Komputer ni, dari pukul 6 petang tadi dan sekarang barulah siap baikinya. Nasib baik lah 80 peratus data kerja-kerja …

Pagi yang indah dan mengembirakan

Gembira?huhu..taklah terlalu gembira, cuma agak lega bila program kepimpinan dah nak tamat. Jadi lepas ni boleh balik untuk berehat sepuas-puasnya..bila bangun pagi tadi rasa lenguh pun ada..tapi nak buat macam mana, tugas tetap tugas, yang penting rasa puas hati akan terbit bila input yang kita beri …